AST Marines:n Foorumit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
AST Marines:n Foorumit

Kiikalassa hallitseva Airsoft Tiimi

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Kuivakurkun suojien rakennus!!!

Siirry alas 
+2
Lipasti
Invisible
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Suojien rakennus päivä.
To 5.6 klo: 18.00->
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap0%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pe 6.6 klo: 18.00->
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap8%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 8% [ 1 ]
La 7.6 klo: 13.00->
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap50%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 50% [ 6 ]
Su 8.6 klo: 13.00->
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap33%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 33% [ 4 ]
EI käy mikään.
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap0%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jokin muu päivä, Mikä?
Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_lcap8%Kuivakurkun suojien rakennus!!! Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 12

Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Invisible
Admin
Invisible

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 33
Registration date : 03.05.2007

Kuivakurkun suojien rakennus!!! Empty
ViestiAihe: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 5:20 pm

Minusta olisi hyvä äänestää milloin menemme jälleenrakentamaan kuivakurkun suojat. Tänä vuonna minusta voisime rakentaa enemmän suojia kun on pelaajiakin taas enemmän. Ehdotan että rakennamme suojia kesäloman ensimmäisen viikon viikonloppuna ja ensimmäisellä kesäloma viikolla. Keskellä viikkoa ajan kohta voisi olla illalla ja viikonloppuisin päivällä. Softataan suojien rakennusten jälkeen mikäli mielenkiintoa on. todella huono sää peruuttaa suojien rakennuksen. Katsokaa siis 2 tuntia tai tunti ennen sovittua aikaa pihalle. jos sataa niin rakennukset peruttu. MUtta jos paistaa aurinko tai esim. vähän tihuttaa ja suuren sade myräkän lähestymistä ei ole havaittavissa rakennukset pidetään sovittuna ajankohtana.

PS. KAIKKI JOTKA AIKOVAT PELATA TULEVAT MYÖS RAKENTAMAAN. MINÄ EN AINAKAAN AIJO ITSE TEHDÄ SIELLÄ TÖITÄ JOS EIVÄT MUUTKAAN TEE. TAI JOS TEEN NIIN TULEN SITTEN YKSIN SINNE AMPUMAAN VAIKKA SISILISKOJA PERSEESEEN.

Huom! edellinen kohta ei ole saarna, ei siis mitään kinasteluja.

INDU afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Invisible
Admin
Invisible

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 5:22 pm

Itse ehdotan viikonloppua koska silloin on enemmän aikaa ja kenelläkään ei luultavasti ole silloin töitä.
Lipasti

Lipasti

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 30.04.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 7:47 pm

Joo äänestin myös tuolloin viikonlopuksi kun minulla on ainakin töitä ja välttämättä arki-iltaisin ei jaksa töiden jälkeen.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeKe Kesä 04, 2008 7:57 pm

Tota oisko mahdollista tulla silti pelaamaan vaikka ei pääsisi juuri noilla päivillä??
Katsukke

Katsukke

Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 32
Registration date : 05.05.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeTo Kesä 05, 2008 2:06 pm

Onhan se mahdollista, mutta siinä tapauksessa täytyy ainakin tulla purkamaan suojia.
apina

apina

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 114
Registration date : 17.05.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeTo Kesä 05, 2008 3:35 pm

Yksin!
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 1:17 pm

Sehän passaa!!
Lipasti

Lipasti

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 3:56 pm

Kertokaahan, pidetäänkö näitä suojienrakennus talkoita huomenna?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 4:09 pm

Mä tahtoo pelaamaan ja tuun vaikka sinne tekee töitä jos tarpeeksi porukkaa ja jos pelataan. Mulle sopisi sunnuntai mutta aivan sama!

Viimeinen muokkaaja, Mightyass pvm Pe Kesä 06, 2008 4:11 pm, muokattu 1 kertaa
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 4:11 pm

Mulle käy vaan sunnuntai. Huomenna mulla on töitä. Se riippuu tosin siitä että kuinka kauan niitä suojia pystytetään siellä. Niin voin tulla myöhemminkin. Itse ehdotan sunnuntaita Very Happy
apina

apina

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 114
Registration date : 17.05.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 5:29 pm

Sunnuntai käy.
Delta11

Delta11

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 21.05.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimePe Kesä 06, 2008 9:26 pm

Sunnuntai on hyvä.
Ankka

Ankka

Ikä : 29
Registration date : 20.02.2008

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 9:19 am

eli sunnuntaina vai?
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 12:00 pm

Kaipa sitten niin. Pidetäänkö vain talkoot vai softataanko myös?
Delta11

Delta11

Registration date : 21.05.2007

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 12:04 pm

Kannatetaan
Lipasti

Lipasti

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 12:55 pm

pidetään talkoot ja softataan siis huomenna sunnuntaina..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 1:14 pm

Joku saa neuvoa reitin minulle sinne osaan ainakin tosi vanhaan pelipaikkaamme hiekkakuoppa ja viimeksi kun olin siellä sähkötornilla.
Onko ehdokkaita?
Invisible
Admin
Invisible

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 2:01 pm

Tämä on noloa sanoa kun itse päivämääriä ehdottelinkin, mutta minulle tuo sunnuntai ei välttämättä sovi. Toki epäilen että kaikkia suojia ei vielä sunnutaina saada kuntoon niin yritän pääsät tulemaan sinne sitten toisena rakennuspäivänä. Ja jotta saisin sielä pelata niin voin sitten ainakin aina vähän ehostaa suojia kun aletaan pelailla ja sitten taas purkaa ne syksyllä.

Ps. Olis sitten ihan hyvä jos siellä olis taas semmonen yksi iso suoja siinä keskellä tai jotain siihen tyyliin. Mutta musta voitais laittaa niitä suojia sillee sitten että niitä on tasapuolisesti molemmin puolin kenttää. Ettei toisella joukkueella ole helpompaa edetä. Yritän pääsät tulemaan huomenna suojien laittoon.

INDU afro
Invisible
Admin
Invisible

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 2:02 pm

Kaikille sopii myös ilmeisesti tuo kellon aika 13.00???
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 2:14 pm

Mightyass kirjoitti:
Joku saa neuvoa reitin minulle sinne osaan ainakin tosi vanhaan pelipaikkaamme hiekkakuoppa ja viimeksi kun olin siellä sähkötornilla.
Onko ehdokkaita?

Se on samalla suunnalla ku linkkitorniki.
Käännytään samalle tielle missä linkkitornikin on mutta jatketaan sitä tietä eteenpäin, ei käännytä vasemmalle missä linkkitorni sijaitsee.
Ja sähkötornilla tarkoittanet linkkitornia? Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 4:36 pm

Joo. Katotaan jos löydän sinne.
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 10:40 am

TALKOOT ON PERUTTU!!!!!!!

Koska lavoja ei saada paikalle tänään. Tai muitakaan suojia.
Ankka

Ankka

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 11:04 am

Mut softataaks me kuitenkin vai peruuntuuko nekin?
Katsukke

Katsukke

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 11:12 am

Eiköhän ku meitä olis tulossa vaan kuus...
Ankka

Ankka

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 11:16 am

eli peruttu?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kuivakurkun suojien rakennus!!!   Kuivakurkun suojien rakennus!!! Icon_minitime

Kuivakurkun suojien rakennus!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Kuivakurkun suojien uudelleen rakennus.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
AST Marines:n Foorumit :: AST Marines :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: