AST Marines:n Foorumit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
AST Marines:n Foorumit

Kiikalassa hallitseva Airsoft Tiimi

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Arvosteluja?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Invisible
Admin
Invisible

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 33
Registration date : 03.05.2007

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimeSu Joulu 09, 2007 4:34 pm

Tämän topiicin tarkoitus on kerätä erilaisia aseita ja varusteita arvosteltaviksi.Mikäli sinulla on jokin arvosteltavis tavaroista je sattuisi saamaan huonon arvosanan tai muuta negatiivista kommenttia niin älä hermostu...ne ovat vain mielipiteitä.

Ps.älkää kirjoittako tänne mitään vastakommentteja muiden näkemyksiin...Kiitos!

INDU. afro
Takaisin alkuun Siirry alas
Invisible
Admin
Invisible

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimeSu Joulu 09, 2007 4:40 pm

Eli tämän viikon arvosteltavana asiana on erilaiset taisteluliivit.
Perusteltavat kysymykset ovat:

1.Onko sinulla liivit?
2.Ovatko liivit sinusta tarpeelliset?
3.Jos omistat liivit ..niin mitkä ne ovat?
4.Kerro huonot ja hyvät puolet liiveistä?
5.ovatko sinun mielestä airsoft liivit:liian kalliita,liian halpoja vai sopivan hintaisia?JA ovatko ne laadukkaita?

ps.Yritä vastata monipuolisesti ja edes parilla lauseella (paitsi kysymyksiin: 1 ja 2 riittää pari sanaa,muihin perustele vastauksesi)

INDU. afro[/quote]
Katsukke

Katsukke

Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 32
Registration date : 05.05.2007

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimeTi Joulu 11, 2007 4:06 pm

Minulla on DPM deko sirpaleliivi eli eihän se oikeastaan ole mikään taisteluliivi. Mutta kirjotanpahan silti...

Olen käyttänyt liivejä siitä asti kun ne ostin, niin onhan sitten melko tarpeelliset olluki. Muutama tasku kun olisi lisää, ilman äänekkäitä tarroja tietysti. Ihmettelenkin kun DPM sirpaleliiveissä ei ole käytetty samaa napitustekniikkaa kuin muissakin DPM varusteissa kuten takissa ja housuissakin.

Hyvät puolia löytyy kun tarpeeksi etsii. Lämpimät ne ainakin on, ehkei kesällä niin hyvät, mutta kyllä siihen keinot keksitään, tavalla tahi toisella.

Liivit on mun mielestä halventunu aika radikaalisti siitä ku me alotettiin softaamaan meidän rakkailla vempuilla. Sillon ne oli enimmäkseen haaveena, ainakin mulle Very Happy
Invisible
Admin
Invisible

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimePe Joulu 14, 2007 9:28 pm

No minulla ei ole liivejä mutta minun piti sellaiset hankkia jossakin vaiheessa. Minusta liivit eivät välttämättä ole tarpeelliset. Minusta huonoja puolia ei välttämättä ole moni mutta ne ovat niin suuria että ne kumosivat minun ostohaluni.Ensinäki minusta ne ovat vieläkin liian kalliita niinkuin kaikki muu softaus kama.JA toiseksi ne ovat aina tiellä täyttyvät roskalla ja paskalla.Mutta tosin taskuista saa yleensä kätevästi lippaat ja muitakin tavaroita saa pilvin pimein,mutta ei ketään kanna koko omaisuuttaan mukana.

INDU
Vieraili
Vierailija

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 8:46 pm

1.
Kyllä on.
2.
Riippuen millä aseella pelaa ja miten tykkää pelata. Chestrigit ovat sanoisin toimivin ratkaisu (riippuen liiveistä) -> kevyet -> helposti lippaat käsiin -> ei turhaa paskaa. Jos meinaat vaan vklp peleihin, mutta pidemmät ovatkin aivan eri asia tai autenttisuus.
3.
Lähiaikoina oli TT 2-piece MAV, nykyään Chicom chestrig ja uudet pitäis hommata. PC ovat aika korkeassa asemassa tällä hetkellä.
4.
Noh Chicomeissa on huono tasku järjestelmä ja kiinnitys, mutta liivit ajaa asiaansa. Hinnastakin sen jo huomaa.
TT MAV olivat loistavat juuri sopivat. Lippaille riitti tilaa ja pienelle tavaralle, kevyet liivit ja lowprofile. Mutta ne olivat liian isot ja lerputtivat vähän edestä johtuen että niiden on tarkoituskin pitää suojaliivien päällä.
5.
Liivit ovat kalliita jos niistä ei pidä tai ei käytä. Omasta mielestä jos on laatu tuote ja sopivat liivit sinulle se ei ole kallista. Muun muassa mitä itsekkin hakee = pelitehokkuutta, autentisuutta

Minun kommenteille saa kommentoida vapaasti!
Vieraili
Vierailija

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 6:07 pm

Arvosteluna aseesi

1. Minkä aseen/aseet omistat?
2. Mikä on aseesi yleinen vaikutelma?
3. Kuinka ergonominen?
4. Kuinka tarkka ja tehokas?
5. Vielä jotain muuta sanottavaa (esim. tyylistä, käytöstä yms.) ?!

Viimeinen muokkaaja, Mightyass pvm Pe Toukokuu 30, 2008 6:37 pm, muokattu 1 kertaa
apina

apina

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 114
Registration date : 17.05.2007

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 6:26 pm

1. Omistan Maruin M773 commandon.
2. Itse tykkään aseesta.
3. En osaa vastata, en tiedä mitä tarkoittaa ergonominen.
4. Ase on tarpeeksi tarkka, ja tehoa löytyy minun tarpeisiini.
5. Eipä tässä oikeestaan muuta. Softeja kehiin perkele!
Lipasti

Lipasti

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 30.04.2007

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitimeLa Toukokuu 31, 2008 5:03 pm

1. Minä omistan CA:n M15A4 Riflen.
2. Ase on tareeksi täydellinen minun käyttöni.
3. Sama vika minulla kuin apinallakin Razz
4. Tehokkuus on minulle aivan riittävä ja sarjalla ammuttaessa kuulat voivat välillä lentää hieman sivuille. Eli käytetäänkö tässä sitten sanaa hajonta, mikä on suuri.
5. Hoppiyksikkö oli kerran jo korjattavana mutta nyt toimii taas. Eipä muuta.. Niin ja softeja minäkin toivon.
Sponsored content

Arvosteluja? Empty
ViestiAihe: Vs: Arvosteluja?   Arvosteluja? Icon_minitime

Arvosteluja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
AST Marines:n Foorumit :: AST Marines :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: