Iski hirveä tylsyys ja aloin lueskella eri nettisivuja joissa oli erilaisia pelimuotoja ja ajattelin ehdotella muutamia tännekkin.
Eli valitaan jokin näkyvä esine ja laitetaan se jonnekkin näkyvälle paikalle. Joukkueet menevät tästä esineestä yhtä kauas (toinen joukkue toiselle puolelle ja toinen toiselle). Aloituspaikka toimii joukkueen "tukikohtana" jonne sitten molemmat joukkueet yrittävät esinettä viedä.
Tai sitten vähän muokattu tästä eli on jokin esine jonka joku, joka on esim. kuvaaja seuraavan kierroksen niin piilottaa tämän esineen jonnekkin keskelle pelipaikkaa ja joukkueet yrittävät tätä esinettä etsiä ja viedä omaan tukikohtaan.
Sitten löysin tällaisen, että jos on esim yli 10 pelaajaa, valitaan näistä kaksi jotka menevät suhtkoht hyviin suojiin joissa sitten pysyvät koko pelin ja heillä on sitten myös tulivoimaa aika paljon. Muiden pelaajien on tarkoitus rynniä eliminoimaan nämä kaksi tai juoksemaan heidän ohi johonkin määrättyyn paikkaan. Ja nämä kaksi ovat siis sillaisissa suojissa joista heitä ei siis helposti saa muuta kuin juoksemalla heidän ohi tai tulla vaan tarpeeksi lähelle ampumaan (Tämä on toisaalta hieman huono kun kamalan läheltä ei kannata/saa ampua, ainakaan sarjaa). Myöskään ei saisi kierrellä näiden kahden selkään vaan, tullaan edestä tai hieman sivusta.
Siitten vielä tällainen: Elikkä perinteinen medic sääntö. Yksi on siis lääkintämies ja jos joku saa osuman hän alkaa huutaa lääkintämiestä ja lääkintämies pitää eliminoituneesta kiinni vaikka 5-10 sek ja silloin eliminoitunut voi taas pelata. Jos pelaaja joka on kerran saanut osuman ja "parantunut" ja saa taas osuman joutuu pois pelistä.
Vielä hieman muokattu puolustus peli: eli viakka 30-40% pelaajista puolustaa loput hyökkää ja puolustajat ovat koko ajan tämän puolustettavan alueen sisällä. Puolustajat voisivat käyttää tätä lääkintämies sääntöä.
Kommentteja ja parannus ehdotuksia saa ja pitää ehdotella! Erilaisia visioita olisi hyvä saada ainakin tuohon medic sääntöön.
-Lipasti