AST Marines:n Foorumit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
AST Marines:n Foorumit

Kiikalassa hallitseva Airsoft Tiimi
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seuraava hankintasi?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitimeKe Heinä 02, 2008 8:20 pm

Eli tänne seuraavat mielessä olevat as esineet mitä meinaat todennäköisesti ostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Master_Sergeant
Admin
Master_Sergeant


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 32
Registration date : 30.04.2007

Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitimeSu Marras 15, 2009 7:35 pm

joo elikkäs olen vähän ajatellu alkaa ostaa tässä tulee: ase ,yhdet liivit ,puukypärä ,pari kappaletta kuulia ,turvalliset metsäkengät 200x1 oleva kiikaritähtäin joka on titaania. Aseeseen tulee myöskin hieman tehoa nostattavia osia tässä tulee osat: "krhm!"... Jousi ,suurikaliiperinen kaksoispiippu ,24 volttinen akku ,kuuden ohmin kaksoisnippa ,öljypoltin ,bensakorkki ,sekä eräänlainen 0,001 kw;atin agregaatti ja huippuna mulla mun luomuksessa on kaksoisaivotarkkuus............siru. Sen tehtävänä on pitää minut kylmänä elikkä cooolina. tykki. Maastopukuna käytetään hologrammikameleonttipukua joka vastaa auringon kutsuun. JOO . en ajatellut kertoa teille mistään muusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://astmarines.palstani.com
Katsukke

Katsukke


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 32
Registration date : 05.05.2007

Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 6:06 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Master_Sergeant
Admin
Master_Sergeant


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 32
Registration date : 30.04.2007

Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 7:39 pm

ajattelin kyl sellast pientä peräkärryy ,jossa se sitten kulkis näpsäkästi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://astmarines.palstani.com
apina

apina


Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 114
Registration date : 17.05.2007

Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 7:57 pm

Mä suosittelen kantajaa kaulapannassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seuraava hankintasi? Empty
ViestiAihe: Vs: Seuraava hankintasi?   Seuraava hankintasi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seuraava hankintasi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
AST Marines:n Foorumit :: Muu Keskustelu :: Geardo-
Siirry: